Nathalie Kiel over zakelijke ontwikkeling en persoonlijke groei

 

Nathalie Kiel startte op 18 september als commercieel directeur. Nathalie vertelt energiek over haar visie op zakelijke ontwikkeling en het belang van persoonlijke groei in haar loopbaan.

Nathalie, hoe is de start als commercieel directeur bij Gimd?

‘Allereerst is Gimd een prachtig bedrijf. Ik voelde mij direct thuis bij de collega’s en onze dienstverlening. Ik heb me altijd bezig gehouden met ontwikkeling en coaching. Binnen Gimd is nu het beste van twee werelden samengekomen, zowel mijn commerciële achtergrond als de interesse in zelfontwikkeling. We zijn bezig met de ontwikkeling van opdrachtgevers, van mensen; de maatschappelijke waarde hebben wij als Gimd. Het betreft een stuk zelfzorg waarbij we onderzoeken hoe bedrijven in balans en ontwikkeling blijven. Zowel intern als extern gericht zijn op de mens en het onderling sparren vind ik interessant.’

We zijn bezig met de ontwikkeling van opdrachtgevers, van mensen; de maatschappelijke waarde hebben wij als Gimd.

Als accountmanager vervul je ook een rol bij Gimd. Vertel!

‘In het afgelopen jaar heb ik als accountmanager veel verschillende klanten leren kennen en ontdekt dat het bedienen door deze diversiteit zeer interessant is. Ik krijg energie wanneer ik samen met de klant kijk naar mogelijkheden, knelpunten en oplossingen. In samenwerking met de professionals van Gimd kan ik verschil maken om medewerkers mentaal sterker hun werk te kunnen doen. Dit geeft een groots gevoel.’

Hoe is de balans tussen werk en privé voor jou bij deze nieuwe ontwikkeling?

‘Voor mij was het een spannende stap. Ik zat goed in mijn rol op het werk en thuis was het goed en onder controle. Ik bedacht ook redenen om het niet te doen omdat je als mens ook graag behoudt wat goed gaat. Je wilt het allemaal goed doen, op het werk, maar zeker ook thuis als partner en moeder. Mijn eigen motto is om dichtbij jezelf te zijn. Dit geeft mildheid en vertrouwen in eigen handelen. De meeste toegevoegde waarde geef je als je jezelf bent en je eigen verantwoordelijkheid pakt.’

Wat zijn zaken die belangrijk zijn voor jou in het werk?

‘De bestaande opdrachtgevers zijn vaak langdurige samenwerkingsrelaties, enkele klanten zijn al meer dan 50 jaar verbonden aan Gimd. Dat maakt mij trots. We doen niet zomaar een kunstje, de dienstverlening en samenwerking is kwalitatief hoogstaand en daar sta ik ook voor. Voor mijzelf blijf ik alert op mogelijkheden en groei. Ook nieuwe opdrachtgevers die we verwelkomen is als een soort sportieve relatie waarin je met elkaar bouwt aan een verbetering van je prestatie. Heldere communicatie en verbinding als fundament van een sterke organisatie.’